W Prawniczym Biurze Nieruchomości ALDOM wdrożyliśmy założenia zawarte w Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
Polityka prywatności jest dla nas absolutnym priorytetem. Możecie być pewni, iż Wasze dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z prawem, tylko w zakresie zawartych z nami umów i realizacji naszych wspólnych celów.
W biurze zostało wdrożonych szereg dokumentów mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych. W szczególności zasady te reguluje wprowadzony dokument Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji w firmie Prawnicze Biuro Nieruchomości ALDOM Aldona Góźdź zawierający szereg uregulowań, instrumentów i mechanizmów wpływających na dbałość o prawidłowość prowadzonej polityki bezpieczeństwa.
Do instrumentów tych należy: powołanie administratora systemów informatycznych oraz wyposażenie go w stosowne upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, prowadzenie wykazów zbiorów danych ze wskazaniem systemów do ich przetwarzania, opisany mechanizm przepływu danych między poszczególnymi programami używanymi w biurze, przeprowadzenie szkolenia dla każdej z osób pracujących w biurze i wydanie im stosownego upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, wydana i wdrożona Instrukcja zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych, zawarcie z kontrahentami współpracującymi z biurem umów o powierzenie danych osobowych i inne.
Wszystkie ww. mechanizmy wpływają na bardzo wysoką jakość polityki prywatność i bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych zgodnie z naszą dewizą:
PROFESJONALIZM, DOŚWIADCZENIE I BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI.